Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΑΡΑΓΛΙ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Υλικά

για τη γέμιση:
100 γρ. κουβερτούρα
2 κούπα(ες) καρυδόψιχα
1 κ.γλ. κανέλα
1 πακέτο(α) μπισκότα digestive ή Πτι Μπερ
1 πακέτο(α) φύλλο Βηρυτού
1 κούπα(ες) βούτυρο
για το σιρόπι:
1 1/2 κούπα(ες) μέλι
2 κούπα(ες) χυμός πορτοκάλι
1/2 κούπα(ες) γλυκόζη
1 ξυλαράκι(α) κανέλα


Διαδικασία


για τη γέμιση:

Σε μπεν μαρί λιώνω την κουβερτούρα. Σε ένα μπολ βάζω την καρυδόψιχα που έχω τριμματίσει καλά, την κανέλα και τα μπισκότα σε μικρά κομμάτια και τέλος, την κουβερτούρα. Τα κρατάω στην άκρη, γιατί αυτή είναι η γέμιση την οποία θα βάλω στο φύλλο μου.

Λιώνω σε ένα μπρίκι την κούπα το βούτυρο, ανακατεύοντας, αλλά δεν αφήνω να καεί. Βάζω στον πάγκο μου τα φύλλα Βηρυτού. Η διαδικασία γεμίσματος είναι η εξής: παίρνω ένα φύλλο το αλείφω με λίγο βούτυρο με τη βοήθεια ενός πινέλου, το διπλώνω στη μέση και ξανά το βουτυρώνω λίγο. Με ένα κουταλάκι ή με το χέρι μου στρώνω κατά μήκος του φύλλου (σα μια γραμμή) από τη μία πλευρά μέχρι την άλλη με τη γέμιση. Ρολάρω με τα χέρια μου και τυλίγω. Στο τέλος πιέζω τις δύο άκρες του φύλλου προς τα μέσα, να δημιουργηθεί ζάρα. Επαναλαμβάνω τη διαδικασία μέχρι να χρησιμοποιήσω όλη μου τη γέμιση.

Τοποθετώ τα άψητα σαραγλί μέσα σε αβουτύρωτο ταψί, αλείφω ξανά από πάνω με βούτυρο και τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° C για 30'. Ελέγχω ότι έχουν ψηθεί, όταν πάρουν ένα χρυσό χρώμα.

για το σιρόπι:

Όσο ψήνονται τα σαραγλί μου ετοιμάζω το σιρόπι: Σε ένα κατσαρολάκι βάζω το χυμό πορτοκαλιού, το μέλι, τη γλυκόζη και το ξυλάκι της κανέλας και αφήνω να πάρουν βράση, ανακατεύοντας. Κατεβάζω από τη φωτιά και αφαιρώ το ξυλάκι της κανέλας. Όταν ψηθεί το σαραγλί, βγάζω από το φούρνο και περιχύνω με το ζεστό σιρόπι μου. Σερβίρω όταν κρυώσουν.

~Καλοφάγωτο φυσικά...~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου