Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΓΙΟΥΒΑΡΛΟΦΡΙΚΑΣΕ ΤΗΣ ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑΣ



Εκτύπωση



Υλικά
  • Ζυμωμένα γιουβαρλάκια με ή χωρίς ρύζι στο ζύμωμά τους... (αμαγείρευτα)
  • 2 μαρούλια πλυμμένα και χοντροκομμενα
  • 1 ματσάκι κρεμμυδάκια πράσινα και ψιλοκομμένα,
  • 1/2 ματσάκι άνηθο
  • λάδι 1 φλυτζάνι του τσαγιού
  • 3 ποτήρια νερό
  • 1 κύβο βοδινό
  • αλάτιο και πιπέρι
  • Για το αυγολέμονο
  • 1 αυγο
  • 1 λεμονιού μεγάλου, τον χυμο του,
  • 1 κουταλιά της σούπας νισεστέ (κορν φλάουρ)
Εκτέλεση
  • Σωτάρω στην κατσαρόλα με το λάδι τα κρεμμυδάκια με τον άνηθο, προσθέτω τα μαρούλια και τα φέρνω μιά δυο βόλτες με το κουτάλι να μαραθούν. Αλατοπιπερώνω και προσθέτω τον κύβο και το νεράκι .
  • Αφήνω να πάρουν βράση και αμέσως βάζω επάνω από τα χόρτα τα γιουβαρλάκια τα σκεπάζω, και μόλις πάρουν βράση κατεβάζω την φωτιά μου στο ελάχιστο.
  • Αφήνω να σιγοβράσουν για 20 περίπου λεπτά. Διορθωνω την γεύση τους αν χρειάζεται, αφήνω να βράσουν ξέσκεπαστα 5 λεπτά ακόμη και έχω έτοιμα τα υλικά μου για το αυγολέμονο.
  • Φτιάχνω και προσθέτω το αυγολέμονο και κουνώ την κατσαρόλα μου δεξιά και αριστερά να δέσει ομοιόμορφα και να απλωθει παντού.
  • Σβήνω την φωτιά, γιατί τώρα το φαγητό μου είναι έτοιμο.
 Καλή όρεξη!

Προέλευση: http://www.greekmasa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου